Drugi etap realizacji projektu za nami. Odbyło się sześć spotkań z Radami Pedagogicznymi w placówkach objętych wsparciem, podczas których lider SCWEW omówił wyniki diagnozy pogłębionej, zaplanowane działania, zasady współpracy i harmonogram planowanych działań.
Zespół SCWEW wraz z koordynatorami ds. edukacji włączającej opracował plany działań wspierających. Wskazał dni i godziny konsultacji dla nauczycieli i rodziców uczniów z placówek objętych wsparciem.
Odbyły się pierwsze konsultacje dla dyrektorów szkół ogólnodostępnych, przedszkola i koordynatorów edukacji włączającej.
Ważnym zadaniem zrealizowanym w II etapie było wsparcie nauczycieli w tworzeniu lub weryfikowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami oraz spotkania konsultacyjne związane z opracowywaniem i dostosowywaniem programów wychowania przedszkolnego oraz nauczania z uwzględnieniem potrzeb zróżnicowanej grupy/klasy.
Zespól SCWEW wspierał nauczycieli oraz rodziców dzieci / uczniów. Wsparcie specjalistyczne (eksperckie) w drugim etapie realizacji projektu dotyczyło zasad i trybu orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz ulg i uprawnień przysługujących osobom z niepełnosprawnością.

Skip to content